ویلا شمال

خرید ویلا شمال خرید و فروش املاک و مستغلات در شمال

ویلا شمال

خرید ویلا شمال خرید و فروش املاک و مستغلات در شمال

ویلا شمال

ویلا املاک شمال
یکی از روشهای سرمایه گذاری مطئن در تمام زمان ها بوده و از آنجا که شمال ایران از موهبت های الهی همچون طبیعت بکر و دریا و کوهستان و جنگل و سواحل زیبای کاسپین (خزر) برخودار می باشد بسیاری از افراد برای دوران بازنشستگی و فرار از دغدغه ها و شلوغی کلان شهر ها به دنبال مکانی زیبا و آرام در دل طبیعت ، کوهستان و سواحل دریا برای خرید زمین ، ویلا ، و یا باغچه ای زیبا می باشند. به همین منظور تقاضا برای خرید ایجاد و درکنار تقاضا زیاد بازار و مشاورین املاک در این زمینه فعالیت دارند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شهرک دریاکنار

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ق.ظ

شهرک دریاکنار

شهرک دریاکنار یک شهرک ساحلی مسکونی-تفریحی در استان مازندران است که در امتداد «دریای خزر» و ۵ کیلومتری شهرستان بابلسر در مسیر بابلسر به فریدون کنار قرار دارد. احداث این شهرک ساحلی با حمایت محمد رضا شاه پهلوی و در اوایل دههٔ ۴۰ خورشیدی آغاز و در اواخر آن به پایان رسید که در زمان خود از جمله اولین و بزرگترین شهرک‌های ایران در سطح خاورمیانه به‌شمار می‌رفت. احداث این شهرک ساحلی با حمایت محمد رضا شاه پهلوی و در اوایل دههٔ ۴۰ خورشیدی آغاز و در اواخر آن به پایان رسید که در زمان خود از جمله اولین و بزرگترین شهرک‌های ایران در سطح خاورمیانه به‌شمار می‌رفت.

اطلاعات تماس مشاور: رحیمی 09113256747

شهرک دریاکنار کجاست ؟

شهرک دریاکنار را به جرات میتوان برگترین شهرک خاورمیانه با مساحت ۳۰۰ هکتار که ۵۰ هکتار آن مشاعات بوده و حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی و ۴ رستوان و کلی امکانات دیگر که در آن وجود دارد نام برد و اینکه این شهرک دارای ۲ درب ورودی و نگهبانی برای کنترل شهرک می باشد .تاسیس این شهرک در سال ۱۳۳۵ می باشد که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شهرک های مسکونی شمال ایران است.

شهرک دریاکنار

تاریخچه شهرک دریاکنار

 شهرک دریاکنار در ۵ کیلومتری جاده کناره از بابلسر به فریدونکنار توسط شرکت آتی ساز احداث شده و در آذر ماه ۱۳۵۸ پس از فروش قسمت عمده ویلاهای احداثی به افراد حقیقی و حقوقی، مالکیت کلی شهرک از شرکت آتی ساز منتزع و تاسیسات و مستحدثات و مشاعات آن برابر صورتجلسه ای تحویل نمایندگان قانونی مالکین وقت شهرک دریاکنار شده است. بدین ترتیب از سال ۱۳۵۸ اداره امور شهرک به هیات مالکین سپرده شد.
این شهرک از ابتدا بدون کمک های مالی دولت و شهرداری و صرفاً توسط خود مالکین اداره میشود. موسسه شهرک دریاکنار تحت شماره ۸۹ در تاریخ  ۱۳۵۰/۱۱/۱۹ در اداره ثبت اسناد و املاک بابلسر به ثبت رسید و سپس اساسنامه اصلاحی موسسه شهرک دریاکنار در تاریخ  ۱۳۸۳/۷/۲۴ به ثبت رسید.

مزیت خرید در شهرک دریاکنار

خرید ویلا در شهرک دریاکنار به دلیل واقع شدن در مجاورت دریای خزر و داشتن فضاهای سبز انبوه و محیط خانوادگی دلچسب، معروف شده‌است. جاده‌های هراز، فیروزکوه، و کناره نیز امکان مسافرت‌های بین شهری را برای ساکنان شهرهایی چون تهران، ساری، بابل، و غیره فراهم نموده و اکثر مالکان و مستاًجران آن، ایام تعطیل به خصوص عید نوروز و فصل تابستان را در آنجا سپری می‌کنند.

در گذشته تمامی درباریان و خواننده های معروف در این شهرک سکونت داشتند و اکنون کل پلاک های تفکیکی در شهرک بیش از ۱۸۰۰ واحد ویلا است.

  • ویلا شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی