ویلا شمال

خرید ویلا شمال خرید و فروش املاک و مستغلات در شمال

ویلا شمال

خرید ویلا شمال خرید و فروش املاک و مستغلات در شمال

ویلا شمال

ویلا املاک شمال
یکی از روشهای سرمایه گذاری مطئن در تمام زمان ها بوده و از آنجا که شمال ایران از موهبت های الهی همچون طبیعت بکر و دریا و کوهستان و جنگل و سواحل زیبای کاسپین (خزر) برخودار می باشد بسیاری از افراد برای دوران بازنشستگی و فرار از دغدغه ها و شلوغی کلان شهر ها به دنبال مکانی زیبا و آرام در دل طبیعت ، کوهستان و سواحل دریا برای خرید زمین ، ویلا ، و یا باغچه ای زیبا می باشند. به همین منظور تقاضا برای خرید ایجاد و درکنار تقاضا زیاد بازار و مشاورین املاک در این زمینه فعالیت دارند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شهرک خزرشهر

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴ ق.ظ

شهرک خزرشهر از دیر باز در از شهرک های ساحلی دریای شمال می باشد.

این شهرک بین سالهای ۱۳۴۰ تا ۱۳۴۲ همزمان با شروع به کار جاده هراز افتتاح شد. شهرک خزرشهر از قدیمی ترین شهرک های شمال می باشدکه دارای دو بخش شمالی و جنوبی می باشد. که توسط پل هوایی هم وصل می شوند. بخش جنوبی نیز دارای دو بخش بافت قدیم و بافت جدید تقسیم می شود.

اطلاعات تماس مشاور: رحیمی 09113256747

موضوع موردبحث مجموعه ویلا املاک در این مقاله، در خصوص شهرک خزرشهر مازندران است. این شهرک جزو سنتی‌ترین شهرک‌های مازندران است که تقسیم‌بندی آن به صورت خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی می‌باشد. طبیعت جذاب این شهر باعث شده است تا ویلاها و منازل زیادی در این شهرک، ساخته شده و مورد استفاده مسافران و شهروندان بومی قرار گیرد. علاوه بر زیبایی جذاب در این شهرک، می‌توان از آن به‌عنوان باارزش‌ترین و لوکس‌ترین مناطق مازندران نام برد.

بخش خزرشهر شمالی از نظر امکانات کامل تر و امکانات رفاهی کامل و بیشتری نیز دارا بوده و آرام تر هم می باشد. در فصول گرم از ترافیک این بخش شمالی و جنوبی خزرشهر ترافیک مسافر زیادی دارند و با توجه به کیفیت ویلا ها و شهرک و نوع مدیریت داخلی شهرک خواهان زیادی برای خرید ویلا در این شهرک نیز دارا می باشد. و به همین دلیل قیمت ها در این دو شهرک بسیار بالا می باشد و ویلا برای خرید نیز اندک شمار می باشد.

شهرک خزرشهر و امکانات رفاهی شهرک

 شهرک خزرشهر امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی دارد که شاید بیشترین محبوبیت آن نیز به همین خاطر است. زمین‌های تخصصی برای انواع ورزش‌های محبوب، وجود سوپرمارکت‌های مجهز، خیابان‌های لوکس و جالب، امکانات تفریحی آبی مانند قایق‌سواری، جت اسکی و متور سواری در ساحل از امکانات برجسته و قابل مشاهده در شهرک خزر شهر است.

ساحل اختصاصی شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر دارای ۳۰۰ متر ساحل اختصاصی است که با عنوان سی‌ساید شناخته می‌شود و در قسمت‌های دیگر، از نوار ساحلی مخصوصی استفاده شده است که سنگ‌ریزی شده و امکان رفتن به آن وجود ندارد. اکثر رستوران‌های شهرک در این بخش وجود دارند. در این قسمت از ساحل، افراد می‌توانند از امکاناتی چون قایق موتوری، گاری‌های جذاب و دوچرخه‌های خاص سه یا چهار نفره استفاده کنند.

توضیحات در مورد ویلا های شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر زمین‌های بیشتر از ۱۰۰۰ متر باعث شده است تا افراد از هیاهوی شهرهای بزرگ با خانه‌های کوچک به آرامش این شهرک پناه ببرند. به همین علت مشتریان این شهرک، درصدد فراهم کردن زمین و یا ویلایی نسبت به بودجه خود در این منطقه هستند. اولین ویلا در سال ۱۳۴۹ در شهرک خزرشهر ساخته شد بعد از آن ۸ ویلای دیگر هم ساخته شد که بعضی از آنها را چوبی با چوب های فنلاندی ساختند که  ۹ ویلای اول به عنوان نمونه و بقیه برای فروش بود.کلیه خریداران آن از اعیان و اشراف و صاحب قدرت ومقام بودندکه می توانستند یک دستگاه را حدود ۱۲۰-۱۰۰هزار تومان بصورت نقد یا نقد و اقساط خریداری نمایند .

جذابیت طبیعت، آب‌وهوای پاک و دلپذیر، امکانات رفاهی و تفریحی مختلف، زمین‌های با متراژ بالا، بهترین گزینه‌هایی هستند که یک فرد می‌تواند آرزوی داشتن آن‌ها را در زندگی داشته باشد که خزر شهر مازندران، به بهترین شکل ممکن آن آرزوها را برآورده می‌کند.

ویلاهای موجود در شهرک خزرشهر در دسته ویلاهای لوکس با متراژ بالا هستند که با زیبایی همه‌ جانبه خود، دید هر بیننده‌ای را سِحر می‌کند. البته ساخت ویلاها در این منطقه نیز با توجه به سلیقه‌های مختلف به‌صورت سنتی و مدرن ساخته شده است. بهتر است این نکته را نیز بدانید که ویلاهای قدیمی با متراژ بالا در این شهرک بسیار موردتوجه هستند. نما و نوع ساخت ویلاها بسیاز عالی و جالب است و هر یک در نوع ساخت خود بر دیگری برتری دارد.

در شهرک خزرشهر نیز همانند شهرک برند دیگر دارای استاندارد خاص برای ساخت ویلا هستند دارای سطح اشغال مجاز و سطح ارتفاع مجاز برای ویلا می باشند. 

  • ویلا شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی